Qolors

The perfect basic top voor vrouwen

in 2011 kreeg Alies Design de vraag om een logo en branding te realiseren voor het nieuwe Nederlandse kledingmerk Qolors. Oprichtster Marijke Krabbenbos ziet een gat in de markt, waarbij 100% biologisch geproduceerde t-shirts voor vrouwen in maar liefst 21 vaste kleuren en 9 verschillende modellen de basis vormt. In samenwerking met een grote groep vrouwen worden er 10 Unique Selling Points opgesteld waaraan de t-shirts moeten voldoen, en die in de huidige markt niet of nauwelijks vindbaar zijn. De Q van het merk moet zowel een apart element zijn als onderdeel van de naam en verder is het van belang om in de uitingen de 21 kleuren en 9 modellen een plek te geven. Qolors heeft als doelgroep de zelfbewuste vrouw die weet welke kleuren haar staan en die gaat voor kwaliteit en duurzaamheid.

Qolors Models AliesDesign

Qolors Models AliesDesign

Qolors Cadeaubonnen AliesDesign

Qolors Cadeaubonnen AliesDesign

Qolors Flyers AliesDesign

Qolors Flyers AliesDesign

Qolors Staalkaart AliesDesign

Qolors Staalkaart AliesDesign

Qolors Stickers AliesDesign

Qolors Stickers AliesDesign

Qolors Tshirt AliesDesign

Qolors Tshirt AliesDesign

Banner AliesDesign

Banner AliesDesign